Nate fick fredags lycka och skrev Interna samtal med Nate & Bee Del 7


"OKEJ OKEJ OKEJ OKEJ LYSSNA NU FÖR JAG SKRIVER BARA DET HÄR EN GÅNG"

"Snart byter han namn igen ♥"

"Min man har vart uppe o supit hela natten... "

"VA VA VA!
Haha men sockerhonung"

"Men lägg av nu, jag är skör"

"Jag orkar inte mer.
Varför ska vi byta platser hela tiden u and mee?"

"Vi måste få ett slut på alla brudar vi hatar."

"Jag vet inte hur jag ska tacka dig eller kunna komma på något liknande!!!!
Alltså du är så himla unik kvinna! ♥ 
Du är det finaste!"

"Gå miste om att stans böna vill ha just HONOM o ingen annan."

"Är du redo Bee?"

"You can’t make up your mind
Please don’t waste my time
I’m not tryin’ to rewind
I wish our hearts could come together as one"

"Faaan.
Om jag lyckas ragga stålar.
Ska vi ta en fika efter jobbet då?"

"SKIT SNYGGT BEE! ♥"

"HAHAHAHAHAHA SMACK IT!"

"NEJ TACK BORT!"

"Hahahahhaha.
Nu ska vi leka med folks jävla hjärnor"

"Belysta av laser och färger ikväll"
"Sluta tro att jag är vacker och ömtålig.
Jag är precis som alla andra jävlar.
Fast med hjärna"

"LET'S KILL THEM!"

"Nej men jag har bara tolv spänn hahahaha!!! 
Ja jag kanske kan få en banan på konsum det låter bra!"

"NEEE men jag bjuder mitt lilla pucko såklart!"

"Vi måste planera inför helgen"
"LITA PÅ MIG!
My love!!!
Det här kommer bli kalas bra med tiden!"


"NÄÄÄÄHÄÄÄ DU MITT LILLA NÖTHJÄRTA DET GÖR DU INTE!!!!!!!!!"


"Du.
Det kommer dom nog att göra.
Folk kommer hata mig ännu mera nu
Och tro att jag är bitter.
Men det SKITER JAG I. 
Finns bara EN person jag bryr mig om vad han tycker och som jag vill ha"
TADANG!

NATTSAMTAL MED NATE & BEE

VÄLKOMMNA TILL EN VÄRLD FYLLD AV FUNDERINGAR.









Vi bjuder på hela kalaset!

Tolka det hur ni vill. 

Vi samtalar igen. 

Och Stefan skriver visor.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0