Nate längtade hem till Bee och skrev raderna

Interna samtal med Nate & Bee Del: 4
"jag min jävla idiot har satt på fel platta inatt!"

"Vad gör jag här? kl är tre och jag är pisspackad hemma hos någon jävla Marko!"

"Jag vet inte vad jag sa,men det blev nog bra iallafall"

"Räkor är gott,du borde prova!"

"MEN GÅ FRAM DÅÅÅ!"

"Helgen blev BASKETFINAL!"

"Jag orkar inte"

"Jag armbågar dig i ögonen nu"

"Jag hade stått där med kukgänget själv då"

"Men du,se det såhär"

"VI SKA TILL B.P!"

"Jag vill vill vill det måste bara bli så"

"Det är som att jag har fest i min skalle"

"Kumba var jävligt snygg igår"

TADANG!



slam it smash it.

mer kommer att komma.
http://dubarapratar.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0