Nate skrev raderna och skrattade

Interna samtal med Nate & Bee
"Förlåt, men hon såg ut som en tant där..."

"Ja ja... Vad vore ett liv med Fucklo?"

"Du kan inte jämföra dig med henne!!!"

"Det är som att befinna sig i skuggan av värmen.
Precis som filmtiteln fast nu är vi här"

"Basket basket basket!
Jag ser ett sign!"

"Jag är så trött på alla jävlar.
Vill inte ens se skiten."

"Men vad tror du?"

"Jag säger inte detta för att behaga dina kvinnliga tankar.
Utan för att det är så!"

"Jag vet inte.
Men jag hoppas av mitt jävla hjärta"

"Berätta aldrig detta för någon och lägg faaan inte upp bilden"

"Det man inte minns har inte hänt"

"TADANG!"



Mer kommer!
Vi lovar. 
http://dubarapratar.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0