Nate hade skrattfest under bordet och skrev



Interna samtal med Nate&Bee :Del 2



"MEN ERKÄNN ATT DET ÄR ROLIGT!"


"JAG BAH HITTADE SKITEN HAHAHA"


"MEN VAD SKRIVER DU!!!!!!!!! "



"När fan ska vi lära oss?"


"ALLVARLIGT!!!????!!!"


" GJORDE HON DET!?!"



"Antingen så är det ett aprilskämt. men haha orka att göra så då."



"Den fega lilla jäveln BÖR vara ute på Lördag!"



"JAG VET INTE,MEN JAG TROR JAG VAR FULL"




"JAG VET!!! VISST ÄR JAG SMART! HAHAHAHAHAHA ♥ ♥ ♥"


"ROLIGT!!? Det var fan inte alls roligt! Det var UNDERBART ROLIGT"


"OM OM OM OM OM DET ÄR!!!"


"Har vi tur kanske vi får hänga med dom! schysst fest med massa 15 åringar?"


"JAG ÄLSKAR DIN HJÄRNA!"


"DET ÄR VÅR UTE MEN VINTER I HJÄRTAT."




"Dåliga killar vill ha korkade tråkiga tjejer för att dom är enkla och gör som dom säger"





"Jag tycker du ska lägga till han i ditt liv!! ♥"



"HAHAHAHAHA KOLLA VAD JAG HITTADE!!!"




"Lilla raring. Allt kommer bli bra!"



"JAG VILL HA HONOM I MITT LIV!"



"Är kukgänget ute så går jag fan hem!"




"Han är djup som stilla havet typ"





"JAG VILL INTE ENS HÖRA DERAS NAMN! DET ÄR SOM EN JÄVLA CDSKIVA SOM HAR HÄNGT SIG I HJÄRNAN"



"Tur är väl endå att Stefan Sundström vill ha dig i sitt liv?"



"04:03 -Hej. Hur mår du?"




"Det är som att äta en fin chokladbit och inse att det är körsbärslikör inuti. Hänger du med? haha man tror den är fin och god o sen inser man att den är vidrig och man spottar ute den."



"Idag är det iaf Fredag igen bejbo o helgen är som ett paket! 
Vi vet inte vad som är inuti och vad som väntar! 
Fint va?"


"Livet är en fucking berg o dahl bana.. Tyvärr. 
Men skulle det aldrig vara dåligt så skulle man inte uppskatta när det var bra,
man skulle gnälla lika mycket iallafall"



"Han är en vilsen katt"



"Jag vet hur besvikelsen är kära hjärtat. Vidrig."



"Jag mår bra! vette fan varför men jag har en glädje i kroppen. konstigt."



"Nej du har så rätt så rätt min sköna!!!"



"Jag hatar alla dessa humorsbefriade jävlar. 
Vad är dom bra för? vad fyller dom för funktion genom att ständigt vara tråkiga och sura? 
Sen hatar jag folk födda på 90talet.
Oj det blev mycket hat nu"



"SMASH IT!"

"SLAM IT"

TADANG!

Nate & Bees vardag är allt annat än tråkig!


Mer kommer, det är ett löfte!
'





Jag vet att ni älskar oss och våran humor.
Även fast ni inte fattar.
http://dubarapratar.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0