Interna samtal med Nate & Bee Del 9


"Jag sa åt honom att dra!
Sedan bråkade vi.
Sedan stack jag"
"Vadå knuffade jag ner honom för trappan?
Haha ibland älskar jag mig själv"

Bee: "Dom är som 50 öringar."
Nate: "Nej typ 20"
Bee: "Ja men det är lika bra för dom ska ju ändå försvinna snart"
(fniss)
"Nu är det SISTA gången jag säger detta.
För du veeet vad jag har sagt och så är det! "
"Man kan ju undra hur många som är vuxna och barn i denna kinderyard"
"BEE!
Du får INTE tycka att han är snygg.
För han är helt dum i huvudet!!
HÖR DU VAD JAG SÄGER! "

"När du är full är du livsfarlig Nate.
För du säger högt vad du tycker och tänker.
Du skiter liksom i att folk hör"

"Vem faan är den blonda jäveln?"
"Jag ska aldrig mer dricka..."
Gå fram och bara säga:
- HEJ ÄLSKLING!
JAG ÄR DIN FLICKVÄN NU.
HÖR DU DET! 
Som en jävla klassisk Nina serie.
Jag kan se det framför mig...
"Det fina är att jag faktiskt skiter i vad folk tycker.
Det borde fler prova"
"Jag vet ingenting längre.
Allt är bara så förvirrande.
T.o.m jag blir osäker och då har det gått en bit"
"Vad tror du?"
"LYSSNA NU!"
"FÖRLÅT!"
"Vi ska fixa detta!
Mission Fucklo!
Planeringsmöte på svettkebaben i natten.
NU!"
"Det fina är att jag redan vet hur allt kommer sluta..."
"Du brukar fan alltid ha rätt BEE!
Därför vågar jag inte göra annat än att lyssna på dig"
SLEM IT
SMESH IT!
TADANG!

VÄLKOMMEN TILL DEL 9 AV EN HEL UPPLAGA CITAT!
NATE & BEE HAR VART UTE IGEN!
Vill du också flyga ner för en trappa eller få en smäll på käften? 
Tänkte väl det...
Akta för här kommer vi.
http://dubarapratar.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0