I'M GOOD I'M GONE 2010





























































































Vilket jävla år det har varit.
Inte ens värt att nämna vilket skit år det har varit men det har haft sina kakstunder!
Mmm.
Vilken nyårsafton vi hade!
Middag med värdiga människor och denna mango-något som folket bråkade om var väldigt omtyckt.
Elina och Åsa var väldigt in love.
Och jag fick träffa en Rasmus som en person som betyder gillar.
Mycket fint!
Man kan väl också säga att vi bestämde ett JÄVLIGT BRA NYÅRSLÖFTE!
Löften är egentligen ganska lamt.
Men detta spräcker alla och är förevigt hemligt!
Så hemligt att det firades med en puss.
Vi dansade gled hoppade sprang och gick i snön för att ta oss fram till nästa ståhej.
Hahahaha bästa finskastället evör.
Började med förvarningar och kärlek och slutade med finskaförvarningar så vi tog packet och slängde igen dörra och gick vidare.
För kräk har man sett förut.
På denna väg hittade jag en blåslagen fin kille som jag självfallet kände och ett gäng som jag började skrika på.
Ibland är det fint att folk faktiskt lyssnar på mig.
Sedan fick jag stå med två andra fina killar och skrika och leta efter en Zhakke som vi inte visste hur han såg ut eller vem han var.
Boysen skrek halsen av sig.
Hjälpte det?
NEJ!
Men.
MEN!
När väl jag öppnade munnen och började skrika så kom han från ingenstans och hade denna sak vi letade efter.
Hihi vilken kille!
Honom gillade vi.
Vi skulle höras!
Sedan ringde jag en hjärtebror som sa en sak som sedan inte alls stämde så jag fick ringa igen och bege mig till akuten med killarna för att se hur det hade gått med det blåa.
Killarna somnade på stolarna och jag hittade öl och ringde taxin exakt 05:15.
FINT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0