Interna samtal med Nate & Bee Del 8

"Men hon kan gå och lägga sig i spjälsängen igen med nappen!"

"HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!"

"Nej jag har inte ooont :)
varför skulle jag ha det lilla raring?"
"WOW VAD LOVELY!!! 
Har du handlat kläder?"

"Har dom inte?
Dom jävlarna!"

"Men han finns nog också där uppe där folket är normala i huvudet."


♥ ♥ ♥

"BLÄ!!!
Det är för mycket nu."

"Vi begraver dom nu.
För dom har gjort bort sig."
"Jag orkar inte."

"Snart kommer någon få en smäll på käften bah smack!"

"Har du hört något från Nappen?"
"(Jag lägger mig under bordet och har skrattfest nu)"

"Folk bara ställer till det.
För sig själva.
För mig rör det fan inte ryggen!
Hahaha "

Alla dessa idioter.
Vart kommer dom ifrån och hur har dom vuxit upp?
Med tanke på den sociala missanpassningen. 

"SMARTO"

TADANG!
SMÄSHIN IT
SLÄMIN IT



Vi fortsätter att mörda era hjärnor med skit ni inte fattar. 
Vackert va?

http://dubarapratar.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0