ROBINSON

Interna samtal med Nate & Bee Del 6

"ROBINSON BÖZTA EVÖR!!!"

"DU är min sidekick.
Dvs DU får veta allt innan alla andra.
Precis som TT liksom!!"

"Det är våran familj som vi har byggt upp!
Vi får inte bli någon jävla fosterfamilj hela tiden!"


"Alltså jag drack en 3,5a och EN stark öl, sen la jag mig vid typ 23.30....
Så det är inte samma sak!"

"Det är faktiskt okej att ta en öl!
Men du kommer och ha druckit 6 dagar denna vecka om man räknar helgen!"


"Fyfan har jag gjort det?
Nej fy fylle varning helt klart!
SKÄRPA SIG NU!
(hahaha)"


"Fredo är tillbaka!"


"TROR DU JAG ÖVERGER VÅRAN FAMILJ!???
NEVER BEE NEVER!"

"HAHAHAHAHAHA "FOSTERFAMILJ"
"HEEELL NOOO!"

"Bee bör lugna sig.
Det är hennes tur nu!
♥"

"KJELLE JAG HAR SAKNAT DIG!!

"Ja men du är söt som socker och smakar säkert honung"

"Jag får fråga blivande maken helt enkelt!"

"Jag behöver dina fina spekulationer.
Du brukar ha rätt!
HELP NATE!"

"JA. VAFAN HÅLLER DU PÅ MED NU MIN MAN?"

"GÖR INTE SÅ MOT NATE!
HON ÄR KÄNSLIG OCH VACKER."
"Jag vill leva i "The Notebook". 
Men jag befinner mig i "Fear and Loathing in Las Vegas" typ.
FEL JÄVLA FILM!"


Kaffe utan socker är som kärlek utan kyssar.
Eller näe.
Espresso är bättre.
Ett liv utan Espresso är som känslor utan kärlek.
TADANG!
SLAAAAAM IT!
SMAAAAASH IT!

VI ÄLSKAR ER OCKSÅ.

ÄVEN FAST NI SKITER I OSS NÄR DET INTE PASSAR ER.


http://dubarapratar.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0