"Jag gör det på Lördag. Ska skrika in det via tinningen. Nej! Nu avslöjade jag min plan! (ses vi under bordet på en skrattfest?)" Haha för jag har världens finaste Nate!







NATE!
ÄR DU BEREDD!?!
jag tror fifan att du inte är det.
HAHA!
nu snackar vi Hallanvarning till tusen om inte mer.
Den svarta älskar mig!
TADANG





















TADANG! VÄLKOMMEN TILL TOMT EKO I HUVET LÅDAN! ÖNSKA VAD DU VILL OCH SÅ KANSKE DET SLÅR IN!

JAG VILL SKRIKA I DITT HUVUD! TADANG!
TADANG: DIN ÖNSKAN ÄR MOTTAGEN. KANSKE ATT DEN SLÅR IN ELLER ATT DET BLIR SOM VANLIGT. DET ÅTERSTÅR ATT SE VAD TADANG GUDARNA VILL IDAG. OM DET ÄR HALLAN SOM STYR BLIR DET ICKE BRA.
ÖNSKAS NÅGOT MERA?
OH NO INTE HALLAN! DET MÅSTE LIKSOM!!! TADANG!
JA NÄR VI ÄNDÅ HÅLLER PÅ SÅ VAR DET NÅGRA SOM VILLE SÄGA DETTA:
"I'M ONLY GONNA BREAK YOUR HEART!"
DOM VILLE BARA FÖRVARNA.
TADANG!
UNDER BORDET IGEN DÅ?
INGEN KAN TRYCKA NER GUD.
SKADAR MAN EN MÄNNISKA SÅ HAR MAN SKADAT HELA MÄNSKLIGHETEN.
HJÄLPER MAN EN MÄNNISKA SÅ HAR MAN HJÄLPT HELA
MÄNSKLIGHETEN.
DU VET KODEN MIN KÄRA.
DYK!
KODEN! KODEN! KODEN!
JÄVLIGT BRA KOD MIN KÄRA!!!
JAG ÄR DIN LEDARE NU.
DU GÖRA SOM JAG SÄGA.
BIBEL KODEN ÄR LAG.
JAG ÄR DIN GUD!!! 
(Du är inte bara en ängel. du är tamejfaan gud!)
KOMMER DU IHÅG? 
MEN JAG FÖLJER DIG GÄRNA VART DU ÄN GÅR MIN LEDARE!
"HON ÄR EN FISK! EN FET BLÅFIIISK!
MED SVARTA RINGAR UNDER SINA TOMMA IHÅLIGA ÖÖÖGON!"
DET VAR NÅGON SOM SADE SÅ IGÅR!
När du inte ser.
Ligger jag och trycker i närheten.
Kan vara i en buske.
Kan vara bakom ditt hus.
Jag är med dig vart du än är.
Det vackra är att du inte ens vet om det.
Jag är din flickvän nu och mitt mål är att göra ditt liv till ett helvete!
MOAHAHAAA
SMASH IT!!!!
för 9 timmar sedan

Ja men det var nog dagen det.


Kommentarer
Postat av: Nate

Du vet att NATE LOVES BEE va? DJUPT! hahahahaha SKRATTFEST! (jag rent sagt kastar mig under bordet nu och dör av kramp i magen)

2010-04-16 @ 08:02:28
URL: http://dubarapratar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0