Interna samtal med Nate & Bee Del 10


"JAG HAR GJORT BORT MIG!!!
HJÄLP!"
"Neeeej det har du INTE!"
"MEN DU VET INTE VAD JAG GJORT!"

(håll i dig)

"Ja men då ska du veta vad jag nyss fick för jävla mail..."
(skrattfest under bordet)
"VAD ÄR DET JAG HAR SAGT!?!?!?!?!
HAHA NU FÅR DU FAKTISKT LÄGGA AV OCH LYSSNA PÅ MIG HAHAHA."
"Tycker du jag är elak som skriver såhär?
haha
Du är ju TT och måste uppdateras!"
♥ ♥ ♥
....här har du lite läsning om du har tråkigt på jobbet!
(Skrattfest)
VIPS!
TADANG
Smash it.
"FÖRLÅT!
jag vet!
Jag tänkte att du inte tyckte de va kul!!
Kan man inte ångra det?
Eller jag skickar en ny!"
"HAHAHAHAHA MEN LILLA BEE
Vad har hänt här medans jag legat o sovit???"
"ÅÅÅH KARLAR!"
"F.LO ska DÖ"
"Det är skillnad på folk och folk.
Helt klart."
"RED BULL PARFYMER ÖVERALLT!"
"AAAAH!"

"Ge mig EN anledning till att vara snäll mot den där människan nu.
Som var så jävla elak mot mig för några år sedan patetiska jävel.
Komma nu och försöka liksom.
Haha "What goes around comes around"
Jävla fjant.
Mitt hjärta är dyrbart.
Jag tycker inte om självgoda karlar som tror att dom är så jävla roliga och bra hela jävla tiden.
Precis som den där. 
Folk fattar inte att man förändras...
Att man växer upp"
"Självgoda män går inte ens till returen.
Dom går direkt till brännbart avfall."
SMASH IT LIKE A BASKETBALL!
Slahahahaham it like KRYPTONATE!
TADANG!

I HELGEN ÄR DET PÅ LÖRDAG NI SER OSS SKRATTA!
VÄL MÖTT!
NATE AND BEE

Era fulla flickvänner på gatan.
http://dubarapratar.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0