Les temps sont durs pour les rêveurs! Helvete heller! Du gör vad du vill att det ska bli med det hela!

Det är som alla säger.
Jag ska bara ge upp och skita i allt som har med dig att göra.
Vet inte och förstår inte vad det är jag har sett och ser hos dig som är så viktigt att hålla fast vid.
Du har inte några verktyg alls till det som kallas vänskap.
Bara väskan full med skitsnack.
Du är feg som försöker lägga allt hos mig istället för att stå för det som du har gjort och inte har gjort.
Du vet att jag är så mycket starkare och det är det som är problemet va?
Att du fortfarande springer runt och leker...
Vad det nu är du leker.
Go ahead.
Blockera och ta bort.
Gör vad du vill.
Jag finns fortfarande kvar.
Fan säger jag för att jag ens har försökt och har gått på varenda lilla blööö sak.

Och där blev Berenice 14 år.
Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0